اتاق تکونی
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 661
بازدید کل : 283090
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, :: 15:17 :: نويسنده : فافا

سلام به دوستان خوشید؟با این هوای گرم چی کار می کنید

من که از وقتی از خواب بیدار شدم افتادم به جون اتاقمو همه جارو دارم برق میندازم خیلی کار کردما اما هنوز مونده

امروز با صدای اس همسلی بیدار شدم گفت چرا ناراحتی خانمم گفتم تازه از خواب بیدار شدم اخه وقتی از خواب بیدار میشم تا ۱۰ دقیقه اعصاب ندارم خلاصه نفسی مقداری نازمونو کشید تا شاد خندون شدیم

نفسی دیروز گفت مامانم برای عروسش لواشک درست کرده حاضر بشه برات میارم الانم داره برات الو بسته بندی میکنه منم که عاشق ترشیجات کلی خوشحال شدمکلا مامان نفسی خیلی مهربونه همیشه برام ترشی مربا.....درست میکنه منم میخوام برای تشکر کیک درست کنم به نظرتون خوبه؟

نفسیم اجازه گرفت که با دوستاش امروز تا فردا بره چالوس با اینکه دلم شور میزد گفتم برو گلم خوش بگذره 

اخ جون امروز میخوام برم جشن برم زودی اتاقو برق بندازم یه دوش بگیرم حاضر بشم

عشقنامه:نفسی مواظب زندگی من باشا دعا میکنم سلامت بری برگردی



نظرات شما عزیزان:

ساعت16:43---2 تير 1392
اول بگم که خسته نباشی خانمم پاسخ:مرسی نفسیم اخ اخ من که خیلی ناراحت شدم دست مامان درد نکنه هی زحمت میکشن مارو شرمنده میکنن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: